  • Data: 2011-03-28 11:41:59
    Temat: Re: Kto ma zrobić drogę?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego się upierasz, a nie słuchasz - po co zadajesz pytanie skoro
    > znasz na nie odpowiedź.
    >
    > Jest prosta zasada zniszczysz coś i musisz naprawić - zrobią drogę, ty ją
    > zniszczysz i będziesz musiał naprawić.

    Ale ja się z tym nie kłócę

    > Mało tego gmina może nałożyć na ciebie dodatkową opłatę (nie pamiętam jak
    > to się fachowo nazywa) za to, że budując Ci drogę wzrosła wartość Twojej
    > działki.

    O niczym innym nie marzę - tylko o takiej opłacie, bo w cywilizowanym
    świecie taka opłata idzie włąśnie na poprawę infrastruktury.

    Kończac temat - dzięki za dyskusję - ja dosknale rozumiem merytoryczne
    argumenty że gmina nie ma kasy, że są inne drogi, i przyjmuje to do
    wiadmości - dlatego nie chcę by gmina robiłą od razu autostradę tylko
    zrobiła COKOLWIEK.
    Na inne demagogiczne argumenty (że nie płacę w tej gminie podatków, że tam
    nie mieszkam, że sam jestem sobie winien żemam działkę przy drodze gminnej,
    a wogóleo co mi chodzi powinieniem sobie (i innym) sam jązrobić za własną
    kase) szkoda słów.

    MS