  • Data: 2011-03-28 12:37:45
    Temat: Re: Kto ma zrobić drogę?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej S. napisał:

    > A powinna - w końcu w polsce chyba jest jakaś ciągłość władzy i
    > administracji?

    Możemy sobie tu, czy gdzieś indziej, dywagować, co i kto powinien, a
    budowa...
    Ja jestem już właściwie po. I - podobnie jak inni - stwierdzam, że jest
    to nic innego jak poligon szybkich decyzji, często o kluczowym znaczeniu
    oraz kompromisów.

    Tu bardzo często jest tak, że coś chcesz, ale okazuje się, że 'se ne
    da'... i trzeba swoje chęci nieco zmodyfikować - być elastycznym :-).

    Ot masz pierwszy przykład.

    Nie odwodzę Cię od zamiaru walki o 'swoje', ale czy coś wskórasz...?
    Życzę powodzenia :-)

    pozdr
    Robert G