  • Date: Tue, 10 Jul 2012 01:54:17 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna

    W dniu 2012-07-09 09:31, Jacek Osiecki pisze:

    > Raczej caly czas. Jakos nie kojarze by kiedykolwiek gaz z kuchenki byl
    > bezwonny...

    > Zwlaszcza jak sie jest poza domem :>

    Czyli nieszczelność przy gazie ziemnym nie ma prawa wystąpić?
    Hmm... w Gdańsku ten blok się skurczył o 2 piętra, czy gdzieś indziej i
    go potem zburzyli? Albo ta awaria, w jakimś mieście, gdzie nagle wzrosło
    ciśnienie w instalacji i rozwaliło trochę kuchenek (nie wiem, czy czegoś
    jeszcze nie). Nad butlą mam własną kontrolę, jak coś się stanie, to
    tylko z mojej winy/niedbalstwa, a ziemny poza kontrolą (własną).