    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Date: Thu, 18 Jul 2013 09:46:36 +0200

    news:ks6spi$dsm$1@news.task.gda.pl...
    > to teraz mi powiedz jak sie mógł element zrobiony z włókna szklanego
    > klejonego żywicą odkształcić pod wpływem temperatury...

    Marku. Jak ktos się uprze swojej wersji to nie odpuści :)
    Oni nie rozumieją że z tego samego materiału czyli włókna szklanego i żywicy
    wykonuje się spojlery samochodowe, fronty lokomotyw, całe kadłuby jachtów,
    samolotów, basenów, zbiorników na ciecze i czego tam jeszcze. Przynajmniej
    raz w miesiącu jestem w firmie EBA produkującej właśnie takie rózne
    elementy. Ten materiał musiałby być bardzo mocno podgrzany aby się tak
    odkształcił a i to nie z takim efektem no i powłoka akrylowa od razu by ten
    fakt zanotowała gwałtowną zmianą koloru na żółty lub brązowy.

    To co widać na zdjęciu, to jest ewidentna wada produkcyjna.

    Marek