  • Data: 2011-06-05 08:14:18
    Temat: Re: Kupno działki
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:isfdai$c44$1@news.onet.pl...
    > a to się wyfrajerowałeś :)
    >
    > zawsze można kupić wspólnie uzyskać pozwolenia np na dwa domy połączone
    > wspólnym garażem jako bliźniak i potem podzielić sądownie na dwie części.
    >
    > W mojej okolicy sporo takich myków widzę

    One nawet nie muszą być połączone. Branie wspólnika jest jest kłopotliwe. Natomiast
    nie widze przeszkód by wybudowac dom na 20arach a potem wydzielic dzialke dla swojego
    a drugą czesc sprzedać. Tu chyba gmina nie moze oponować. (bo dla tych 20 moze
    -dzialki rolne trzeba tak dzielic aby było min. 30arów)

    b.