    From: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupno działki siedliskowej
    Date: Sun, 07 Jun 2015 10:24:40 +0200

    Dzięki wszystkim:
    adam - 1 post
    dolniak - 2 posty
    hmk - 2 posty
    Wyliczam, bo usenet mam przez news.atman.pl, a to podobno
    oznacza, że nie widzę wszystkiego :-(
    Posumowując:
    1. mam się o wszystko dowiedzieć w gminie;
    2. działka ma kształt jakby patelni, "rączka do trzymania
    patelni" to droga na działkę, należąca do działki, kupowana
    razem z działką. Jestem zabezpieczony?
    3. "rączka do trzymania patelni" czyli moja droga prowadzi do
    jakiejś drogi gruntowej nie znam dokładnej szerokości tej
    "rączki do patelni". Bardzo to ważne jest? Jak będzie mniej niż
    6 metrow to mam się wycofać? Nie mogę tego zmierzyć w terenie,
    bo wszystko jest zaorane.
    4. na działce mam tylko prąd. Zakładać oczyszczalnię? Szambo? W
    gminie nie ma kanalizacji.
    5. znalazłem zasypaną studnię. Podobno była ok dopóki
    funkcjonowało siedlisko. Odkopywać? Potem test wody i używać? W
    ziemi są kręgi betonowe. Pewnie będą omszone, brudne. Co się
    wtedy robi?
    6. Geodeta, który wyznaczy dokładnie działkę powinien być mój?
    Gminny? Kto powienien za niego zapłacić? Ja, czy obecny
    właściciel? Wytyczenie działki oczywiście przed zakupem?
    Pozdrawiam - JanuszWo