  • Data: 2010-05-02 15:18:29
    Temat: Re: Laczenie izolacji poziomej spod scian i z podlogi
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:b1ad2642-0a09-44e2-aeb4-62788aaf356f@a34g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Mozesz zrobic test: podpal troche folii zapalniczka i powachaj dym.
    > PCV , po zapaleniu, uwalnia chlor, ktory strasznie drapie w nosie.
    > Polietylen spala sie, uwalniajac zapach palonej swiecy.
    > Folie polietylenowe sa zwykle jasne, szare, lub niebieskie.
    > PCV - ( ta budowlana) najczesciej - czarna.

    Czarne folie budowlane sa najczesciej z PE, przynajmniej te przeze mnie
    widywane, odkad sie w temat wglebiam. Folie fundamentowe (te "poziome") na
    szybko wyszukane przeze mnie góglem sa zarówno z PCV jak i z HDPE, wiec
    rzecz nie jest taka prosta.
    Swoja folie wiem, gdzie kupowalem, bywam w tym sklepie regularnie, wiec po
    prostu sprawdze nastepnym razem, co tam daja.

    J.