  • Data: 2010-05-02 12:28:57
    Temat: Re: Laczenie izolacji poziomej spod scian i z podlogi
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Maj, 12:27, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:736ac504-9f3b-4f3e-8ff1-c60919ed537d@
    o8g2000yqo.googlegroups.com...

    > Chodzi mi o folie powszechnie sprzedawana pod nazwa "fundamentowa". Wg gógla
    > te folie sa zarówno z HDPE jak i z PVC. Ja szczerze mówiac nie wiem, jaka
    > jest u mnie, ale jest to produkt dedykowany do tego konkretnego
    > zastosowania, wiec nie przypuszczam, zeby tu bylo cos nie tak.
    >
    > J.

    Roznie mozna rozumiec okreslenie: "folia fundamentowa".
    Niektorzy ( nie wiadomo po co ) okladaja z zewnatrz sciany
    fundamentowe folia, przed zasypaniem ziemia.
    Niektorzy zabezpieczaja fundamenty folia, przed nadmiernym
    wysychaniem.

    Mozesz zrobic test: podpal troche folii zapalniczka i powachaj dym.
    PCV , po zapaleniu, uwalnia chlor, ktory strasznie drapie w nosie.
    Polietylen spala sie, uwalniajac zapach palonej swiecy.
    Folie polietylenowe sa zwykle jasne, szare, lub niebieskie.
    PCV - ( ta budowlana) najczesciej - czarna.

    Marek