  • Data: 2011-12-23 23:14:46
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 12:49, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Właśnie cos w tym stylu będe budowałhttp://www.voila.pl/027/707n0/index.php?get=1
    &f=1http://www.voila.pl/027/707n0/

    Jakbym widzial jego wedzarnik;) Tylko on ma palenisko zdecydowanie
    bardziej oddalone od calej konstrukcji - w ziemi jest zakopana
    betonowa rura (nie wiem czy nie dwie nawet) i sam ogien sklada sie
    jakby z boku calej tej misternej konstrukcji. Tak ze w komin wpada
    tylko dymek a wiekszosc ciepla rozprasza sie w powietrzu :) Aha - rura
    idzie z lekkim spadkiem w kierunku paleniska. Tam akurat tak teren
    jest uksztaltowany, rura w calosci w ziemi i wystaje tylko dziura z
    boku jakby ;)

    > Ja najczęściej wędzę ryby prawie co dwa tygodnie- najczęściej pstrągi po 4-5
    > sztuk,. Z rybami szybko idzie bo 3 godziny moczysz, ze 3-4 godziny suszysz i
    > ok 4 godz. wędzenia. Polecam

    Ja sie na wedzeniu kompletnie nie znam. Ale tez planuje murowany grill
    wiec pewnie zrobie sobie tez wedzarnik - naucze sie wedzic, bo
    kosztujac tych specjalow - zdecydowanie warto :-)
    pozdr.

    --
    Adam