    From: scruffty <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Date: Sat, 24 Dec 2011 13:52:10 +0100

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 08:42:37 +0100, 4CX250 napisał(a):

    Witam,

    > Najlepiej przygotować sobie pod to jakieś wkręty albo gwożdzie w podsiubitce

    ja bym wkręcił takie zaokrąglone haczyki, lekko je kombinerkami rozgiąć
    jeszcze, aby się kabelek dało zaczepić i może być na lata.

    > Ja nie wieszam. Osobiście nie lubię robić choinki z domu. Ale to moje
    > zdanie.

    I moje (choć jeszcze nie mam domu, to też średnio mi się to podoba).
    Jeszcze przyozdobić np. rosnącego przed domem świerka tylko światełkami to
    może fajnie wyglądać. Więcej raczej też nie dla mnie.

    scruffty