    From: "Adam" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Łatanie folii dachowej
    Date: Fri, 26 Nov 2010 13:05:37 +0100

    > Dziury to moznaby zakleic czymkolwiek co wytrzyma w tych warunkach - w
    > koncu
    > jak w pół procencie powierzchni nie bedzie paroprzepuszczalnosci to nic
    > nie zmieni.

    Wlasnie kilka dni temu skonczylem reperowac swoja. Do reperacji potrzebna
    jest tasma bardzo dobrze klejaca sie, bo membrana jets juz na pewno brudna i
    moze byc klopot z przyklejaniem, a musi to klejenie wytrzymac ladnych kilka
    lat. Tasma do reperacji nie jest wogole paroprzepuszczalna, wiec mozna ja
    dawac do niewielkich dziurek. Jesli masz duze dziury, bo np dekarzom wpadla
    noga do srodka, to musisz zreperowac folia paroprzepuszczalna, bez znaczenia
    jaka, ale jak bierzesz najlepsza to dobrze. Wtedy z duzym zapasem naklejasz
    na dziure nowa folie, na brzegach przyklejasz tasma.
    Moje dziury były male, minionej zimy jakos wszedl tam ptak i wybral
    wszystkie muchy, ktore skryly sie pod folia. Chyba w dziobie byl silny, bo
    narobil przy tym mnostwo dziur. Ja kleilem Tyvexem, tasma specjalnie do
    folii. W Casto kosztuje cos kolo 35 zl za 50mb, szerokosc 5 cm.
    Adam