  • Data: 2009-05-29 13:51:38
    Temat: Re: Lawa fundamentowa schodkowa - glebokosc schodkow
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad pisze:

    > Oczywiscie te dokumenty rozjasniaja problem.
    [..]

    > Mysle, ze Cie nie wystraszylem ale do tego projektu koniecznie dodalbym
    > drenaz opaskowy.
    [..]
    Drenaż jest zaprojektowany i zrobię go :-).

    > I jeszcze jedno, te lawy bym zazbroil. Nie wiem czy to jest w projekcie ale
    > nawet wrzucenie do betonu law po dwa grubsze prety, szczegolnie na narozach
    > byloby bardzo korzystne.

    Tak. W projekcie jest pełne zbrojenie - cztery pręty fi 12 żebrowane
    łączone strzemionami z prętów gładkich fi 6, pręty na zakład min.. chyba
    40 cm, Pręty na narożach mają być zaginane... Tak zrobię, bo wiem, że
    jak tu bym coś spier... :-), to potem... będzie posprzątane.

    Wieniec wienczacy sciany fundamentowe w przypadku
    > lekkich pustakow sciennych (bez drutow miedzywarstwowych) tez jest uzasadniony.

    Dzięki wielkie za sugestie i... że chciało Ci się tam zajrzeć :-)

    pozdrawiam
    robercik-us