    From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Łazienka - pomocy
    Date: Fri, 20 Aug 2010 20:07:56 +0200

    marioz_fl <m...@o...eu> napisał(a):

    >No niby nie, ale zbyt duża ilość złota może sprawić, że zamiast
    >elegancji wkradnie się kicz.

    To prawda, ale wiesz, jeden powie ze kicz jak niejaka ikselka, drugi, ze
    super. Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie, ma sie Tobie podobac
    przede wszystkim.
    Z dwojga zlego chyba lepiej wiecej czerni niz odwrotnie. To chyba zloto jako dodatek
    powinno
    nadawac charakter.

    >bo najtrudniejsze w utrzymaniu są fugi

    Fugi zlote-blyszczace czy matowe?

    Mozna probowac dopasowywac krawedz lustra do krawedzi plytki, ale to juz roznie
    wychodzi, chociaz ja
    widzialem zrobione super. Sa tez listewki maskujace laczenie,kto co lubi. Albo
    zwyczajnie na klej na
    plytki, wyglda tez dobrze, chcociaz zaslaniasz te drogie plytki wtedy :)

    >A biały marmur, tzn ala biały marmurdo tych złotych płytek i do tego na
    >jendej ze ścian ten tynk?
    >Czy to już zbyt dużo i też będzie kicz?

    IMHO przy malej lazience duzo kolorow robi oczoplas. Ale jesli Tobie sie podoba...