  • Data: 2016-11-05 05:09:40
    Temat: Re: Likwidacja liczników elektrycznych.
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2016 o 22:11, Bolko pisze:
> [...]
    Ja przerabiałem, ale nieco inaczej, bo licznik był na ojca, który zmarł
    i też spadku nie przeprowadzono. Zakład energetyczny bez problemu
    przepisał jeden licznik na żyjącą mamę, a drugi zdemontowali.

    Od tego zacznij.
    > Natomiast podobny problem mam z traktorem, jest na dziadka który nie
    > żyje od 15 lat i nie da się przepisać bez testamentu.
    Wszystko zależy od tego ilu jest spadkobierców. Jeżeli da się ich
    "ogarnąć", to idziecie do notariusza, gdzie spisuje się oświadczenie o
    przyjęciu spadku i gotowe. Czas załatwiania 1 dzień. Koszt w sumie
    niecałe 300 zł (no chyba, że będziecie brali dużo odpisów, to może być
    trochę więcej) niezależnie od wielkości spadku.
    Jacek