  • Data: 2013-05-16 21:05:21
    Temat: Re: Linia kroplująca - za słaba pompa?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:519474bd$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Posiadam taką pompę
    > http://allegro.pl/bass-polska-pompa-brudnej-wody-sza
    mba-z-plywakiem-i3214619422.html.
    > Chciałem ją wykorzystać do linii kroplującej wg rysunku
    > http://images33.fotosik.pl/665/1ab9997b2c6d4b1a.jpg . Ponawiercałem w wężu
    > malutkie dziurki 2, 2,5 i 3mm (im dalej tym większe dziurki). Niestety ta
    > pompa chyba daje zbyt niskie ciśnienie, bo woda dociera max do 40-50m.
    > Jaką pompę byście zaproponowali w zrozsądnych pieniądzach (do 200zł)?
    > Pozdrawiam

    Problem z tymi pompami do brudnej wody jest taki że dają słabe ciśnienie.
    Kiedyś kupiliśmy właśnie pompę do brudnej wody by wodą ze studni podlewać
    rośliny i efekt był taki że nie dało się niczego z nią zrobic bo ciśnienie
    było bardzo słabe.

    Na dodatek te węże kroplujące też nie dają zbyt dużo wody dlatego ciśnienie
    na wyjściu powinno być wysokie. Przeważnie w zestawach dostaje sie dodatkowo
    element który ma za zadanie osłabić ciśnienie wody. Po co to nie wiem. To
    dobre rozwiazanie by nawadniać rośliny przez cały dzień bez moczenia liści
    ale na szybko niczego sie nie podleje.