  • Data: 2010-09-10 13:21:50
    Temat: Re: Linia napięcia na działce
    Od: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6danf$fda$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z wzajemnoscią :-)

    > Dlaczego nie jestem wiarygodny? Bo w temacie siedze? Co doradzisz komus
    > kto ma działke z legalnie wybudowaną linią a bez ustanowienia służebnosci?
    > Ze moze sobie robić co chce? Ewentualnie sąd (gdzie nic nie wskóra bo nie
    > tylko służebnosc stanowi ze linia moze stac)? To niepoważne.
    > b.
    By się dogadał z ZE za kwotę która go usatysfakcjonuje. Jak nie, to ma prawo
    domagać się ustanowienia odpłatnej służebności.

    Ja z prawem i wyrokami sądu nie dyskutuję.
    Sąd w przytoczonych wyrokach nie pisze że rozstrzyga tak bo to "poważne" a
    tamto "niepoważne." Rozstrzyga kierując się przepisami prawa.
    Sprawa była w mediach. Zajmowała się tym E. Jaworowicz.
    Problem jest taki że infrastruktura zakładów energetycznych znajduje się na
    terenach co do których prawa ZE są (jak by to delikatnie określić)
    nieuregulowane.
    To że ogrom problemu przytłacza to mi akurat furczy.
    W.