  • Data: 2010-07-20 22:02:29
    Temat: Re: Lodówka Polar CZ300 i problem chłodniczy.
    Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mównicę wtargnął "Boombastic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw wsadź termometr do lodówki. Jak temperatura jest ujemna to
    > termostat jest uszkodzony.

    No niestety - lodówka właśnie cichutko sobie skonała.
    Termometr pokazywał jakieś dziwnie wysokie temperatury, a odczuwalnie było
    co prawda cieplej niż zwykle, ale nie aż tak ciepło. Podkręciłem trochę
    termostat... Przestała chłodzić w ogóle. Standardowy test termostatu, czyli
    zwarcie styków dał w efekcie kilkusekundową i bardzo jakoś słabą pracę
    agregatu, a potem już tylko cichutki jęk...
    Nie będę się babrał w serwis nastoletniego Polara - cześć Jego pamięci,
    gdyż służył był wiernie i bezawaryjnie.
    Jutro idę na łów.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N