  • Data: 2009-08-11 20:28:42
    Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ia <z...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fakt,
    > to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..
    > ale każda może się zepsuć..
    >
    > pzdr
    > ia
    Kazda może, lecz nie kazda musi.. Liebherry miały swoją renomę, gdy
    wyposażane byly w znakomite agregaty (włoskiej skądinąd produkcji A S P E R
    A . Gdy to się skonczyło, zamknęła się dobra ich era. Serwisanci psioczą na
    częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
    wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni dłużej...
    Ale cóż, może się uda..?