  • Data: 2015-10-24 15:41:21
    Temat: Re: Lubczyk.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:08:53 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ale gdy teoretyk usiłuje do czegoś przekonać praktyka to niestety, ale
    > wygląda to trochę niepoważnie. Tak sobie teraz myślę że ubiegłoroczna
    > hodowla szczypiorku w doniczkach, umieszczonych na parapecie nad
    > grzejnikiem było przyczyna słabych zbiorów. Były wyjątkowo słabe, mimo
    > tego że w akcie desperacji potraktowałem je dodatkowo nawozem. Czego na
    > grządce warzywnika nigdy nie robię.

    No 100 procent racji! - także w pierwszym zdaniu :-)))
    Szczypiorek w doniczce uprawiam w nieogrzewanej loggii (zimno), na
    południowym parapecie (światło!), no i na pewno nie np w styczniu, ale
    powiedzmy od lutego. Teraz i tak za mało światła dziennego, aby nie
    wybiegł. I nie wolno za dużo podlewać - troszkę, małymi porcjami, dopiero
    jak zupełnie wyschnie mu ziemia, ale zanim zacznie ziółko więdnąć :-)
    --
    XL
    http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice