  • Data: 2010-02-20 10:31:48
    Temat: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlob50$aik$1@news.onet.pl...
    > mirek pisze:
    >
    > Jedyna wada u niego to czas, zawsze ma
    >>
    > Ten poślizg czasowy, to chyba jakaś norma :-).

    Ideału nie ma , a mnie czas nie goni i tydzień w te czy wewte nie stanowi,
    wazniejsze inne kwestie - nie mam czasu pilnowąć brygady co dzien na budowie
    i musze miec takich którzy bez pilnowania zrobią wszystko tak jak trzeba. Od
    czasu do czasu niespodziewana kontrole i tak robie , ale na razie z niczym
    nie podpadli. Pare drobiazgów nie wyszlo , ale sam zgłosił ,że to czy tamto
    musza poprawić.

    --
    my photos
    http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964