  • Data: 2015-05-07 13:10:38
    Temat: Re: Malo istotne elementy architektury
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-07 o 12:45, Ergie pisze:

    > To jest od początku? Jak pierwszy raz się rozliczałem przez internet to
    > znalazłem tylko interaktywny formularz i od tamtego czasu co roku
    > wchodzę na stronę klikam w link "formularz interaktywny" i tyle. I tyle
    > marudzenia i przekleństw na darmo - a mogłem je zaoszczędzić dla
    > wykonawców :-)
    >
    > Dzięki wszystkim za uświadomienie,.

    O ile pamiętam to od początku. W każdym razie od początku, jak rozliczam
    się przez internet czyli minimum jakieś 4-5 lat.
    Teraz nie wiem jak rządowa strona wygląda, ale kiedyś były po prostu dwa
    linki - jeden do samego PDFa, a drugi dla tych, co chcą ściągnąć i
    zainstalować sobie aplikację.
    Obie rzeczy wymagały wspomnianego AIRa.
    Po zainstalowaniu aplikacji potem to już się sama automatycznie zawsze
    aktualizowała.

    Pzdr
    --
    /__/_* /