  • Data: 2010-09-16 12:31:19
    Temat: Re: Malowanie agregatem
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message
    news:4c91c28a$1@news.home.net.pl...
    > Ktoś może zdecydował się na kupienie sobie agregatu do malowania?
    > Te malutkie ze zbiorniczkiem 1l, albo te większe 8l do podłączenie
    > sprężarki?
    > Pytanie jest do praktyków. Jakie wrażenia?

    Mnie malowała firma kilka pomieszczeń - rewelacja w dotyku i gładkości. Ale
    dla siebie nie kupuj pistoletu na powietrze.
    Cały bajer w tym żeby był to natrysk hudrodynamiczny a nie inżektorowy.
    Płym trzeba wyciskać tłokiem pod wielkim ciśnieniem, a nie rozpytać
    powietrzem.
    Są takie Wagnera dla amatorów po 1000-1500zł może już taniej. Ale nigdy
    dmuchający.