  • Data: 2010-09-17 11:16:51
    Temat: Re: Malowanie agregatem
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-16 14:31, kiki pisze:

    > "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message
    >
    > Mnie malowała firma kilka pomieszczeń - rewelacja w dotyku i gładkości.
    > Ale dla siebie nie kupuj pistoletu na powietrze.
    > Cały bajer w tym żeby był to natrysk hudrodynamiczny a nie inżektorowy.
    > Płym trzeba wyciskać tłokiem pod wielkim ciśnieniem, a nie rozpytać
    > powietrzem.
    > Są takie Wagnera dla amatorów po 1000-1500zł może już taniej. Ale nigdy
    > dmuchający.

    Ja myślałem o czymś takim:
    http://allegro.pl/agregat-malarski-zbiornik-cisnieni
    owy-pistolet-i1231857597.html
    podłączanym do spręzarki.
    Tego typu maszynki natomiast:
    http://allegro.pl/agregat-pistolet-do-malowania-z-po
    mpka-gratis-i1223473393.html
    nie budzą mojego zaufania.
    Czy to odpowiada temu co piszesz? Chyba tak. To pierwsze pracuje na
    ciśnieniu ~2 bar, a to drugie ~0,2bara.