  • Data: 2012-09-19 09:40:57
    Temat: Re: Malowanie i równanie ścian - kilka pytań
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj jaceto, 18 wrz 2012 w news:cf9d0a47-0de0-4569-bce9-6b2dcc827167
    @bv9g2000vbb.googlegroups.com napisałeś/aś:

    > Dla oszczędności większe dziury i ubytki powyżej 3 mm grubości
    > tynkiem gipsowym Knaufa MP75,
    u mnie dziura na 2cm

    Dziękuję za cenne rady - na pewno przydadzą się na przyszłość.
    Szczerze mówiąc przestraszsyłem się tego tynku, bo pamiętam jak pomagałem
    znajomemu w malowaniu i jak odpadł nam duży kawał zaczęliśmy sprawdzać
    dalej i dalej, obudziliśmy się z pokojem bez tynku :)

    Witaj jaceto, 18 wrz 2012 w news:d7dd857a-4232-41d2-828c-5ae40a2b1922
    @gk4g2000vbb.googlegroups.com napisałeś/aś:

    > Trudno doradzic nie majac przed soba tych scian,

    najgorsze miejsce:
    http://www.bankfotek.pl/view/1328945
    pozdrawiam