  • Data: 2010-11-09 11:05:25
    Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 9, 11:57 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?
    >
    > Lepsze dla nie majacych pieniedzy, bo tansze, r znica polega na cenie i
    > wolnosci od dlug w, wartosc dodana jest taka, jaka sobie wytworzysz,
    > wytworzymy.
    >
    > --
    > Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    wiesz chyba masz problem ze zrozumieniem o co pytam... powtorze raz
    jeszcze:
    czy fakt, ze buduje na ogrodku dzialkowym powoduje, ze samo budowanie
    jest tansze? sam twierdzisz, ze nie - wiec pytanie na czym polega ta
    roznica w cenie? skoro materialy budowlane i robocizna beda mnie
    kosztowaly dokladnie tyle samo jakbym budowal na kazdej innej
    dzialce...

    nie ma wiec zadnej roznicy w cenie, nie ma wiec "ze jest tansze", nie
    ma zadnej roznicy w wolnosci od dlugu bo jesli mam 100 000 na budowe
    na ogrodkach dzialkowych to mam te same 100 000 na budowe w kazdym
    innym miejscu np. na swojej dzialce

    nie ma wiec zadnej wartosci dodanej, a pomysl jest "od czapy" bo ma
    jeszcze wady w stosunku do budowania na swojej ziemi - czyli fakt, ze
    budujesz nielegalnie na cudzej ziemi...

    lepiej juz kupic ziemie rolna za grosze i tam postawic cos nielegalnie
    - przynajmniej bedzie na swoim, a ludzi "sciemniajacych" z samowola
    budowlana latami jest w tym kraju od groma...

    wiec ponawiam pytanie:
    czy sama budowa domu staje sie tansza dlatego, ze postawie go na
    ogrodkach dzialkowych?