  • Data: 2010-11-16 14:31:22
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości >
    Popieram ideę. Niestety nie spotka się z powszechnym uznaniem, bo żyjemy
    > w strasznie zniewolonym ideologicznie społeczeństwie. 95% ludzi nie
    > potrafi wyjść poza schematy przedstawiane w popularnych mediach
    > komercyjnych, i coś takiego jak "wolność", "niezależność" budzi niesmak i
    > strach: patrz Posty Budynia i Tomasza Finke.
    > Większość woli wybrać rozwiązanie dużo gorsze, byle bardziej popularne i
    > prostrze.

    Jest ryzyko jest zabawa:

    http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,5643,nik-ty
    siac-osob-zylo-w-ogrodkach-dzialkowych.html

    http://www.nieruchomosci-trojmiasto.eu/?p=282

    Z drugiej strony pewnie nikt nie odważy sie zburzyc tych wszystkich
    nielegalnie postawionych budowli więc "działkowcy" moga spać spokojnie.

    http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_
    swiata_Lapalice

    Skoro ta samowola nic nie robia to i działkowców nie ruszą.
    Ale kazdy niech sam podejmuje takie ryzyko

    To tak samo jak mnóstwo ludzi mieszka w budynkach bez odbioru- niby jest za
    to 10tys zł kary ale nie słyszałem aby kogoś ukarano a znam sporo osób które
    "pilnuja budowy" po kilka lat.

    Krzysiek