  • Data: 2010-11-09 10:50:24
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 9, 11:47 am, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > U ytkownik "BK" <b...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:465fb0a0-0435-4171-9804-a1cc484cfc9c@s5g2000y
    qm.googlegroups.com...

    > Kto tu kiedy dawa linka na dom z kontener w.
    > Wystarczy kupi dzia k , przywie kilka kontener w i postawic obok siebie.
    > Czy jest jakas urz dnicza moc aby zabroni mi noclegu w kontenerze?
    >
    > Marek

    Nie i to jest moim zdaniem juz znacznie lepsze i zupelnie legalne
    rozwiazanie - na swojej dzialce mozna sobie postawic przenosny (w
    zalozeniu) kontener i miec wszystko w nosie. Tanio, legalnie i bez
    ryzyka, ze ktos Cie podkabluje i bedziesz sie musial sie zbierac.

    Nie wiem na czym polega sens i jakas wartosc dodana genialnego pomyslu
    mieszkania w murowanej altanie na ogrodku dzialkowym. Pomysl rownie
    dobry jak koczowanie na dworcu centralnym.