    From: majklunio <majkl85**u_s_u_n_t_o**@o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mały domek na terenie zalewowym [OT]
    Date: Sun, 09 Aug 2009 21:40:49 +0200

    Musiałem jakoś zatytułować wiadomość. Dałem tytuł "mały domek na
    terenie zalewowym". Nie wiem czy teren jest zalewowy. 60 metrów od
    miejsca gdzie chcę postawić domek nie wymagający pozwolenia na budowę
    jest cała linia domów, w których żyją z dziada pradziada gospodarze.
    Ja swój stary dom już dawno ubezpieczyłem i Wasze cenne uwagi
    sugerujące, że w razie powodzi wykorzystam nasze biedne Państwo nie
    wnoszą niczego do rozwiązania problemu technicznego.