  • Data: 2012-03-30 16:44:46
    Temat: Re: Mały remont
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-30 16:18, Albercik pisze:
    > Skoro to ma być tylko letniskowe, to ja bym nie ocieplał ścian.
    > Dni, z temperaturą mocno ujemną, nie jest aż tak wiele, w pozostałe dni
    > różnica między temperaturą zewnętrzną a wymaganą wewnętrzną nie jest aż
    > tak duża. Dało by się policzyć czy i kiedy się zwróci ocieplenie.
    > No chyba że i tak musisz elewacje robić, to wtedy koszt styro można
    > przeżyć..
    Nie będę się upierał. Miałem nadzieję, na ograniczenie kosztów
    ogrzewania zimą (chciałbym tam jakoś minimalnie grzać). W sumie racja,
    że trzeba to po prostu policzyć, bo może gra nie warta świeczki.
    Elewacja jest niby do poprawienia, ale na upartego można połatać dziury
    i odmalować ;-)

    > Dach należało by ocieplić ze względu na nagrzewanie się latem.
    To bezwzględnie, jeśli pomieszczenie na poddaszu miałoby być użytkowe,
    bo w słoneczny dzień żyć się tam nie da :-)
    Maciek