  • Data: 2011-03-14 21:12:25
    Temat: Re: Materiał na dach - odwieczny dylemat
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skimir <p...@M...onet.pl> napisał(a):

    > A to jest bardzo poważny argument o którym wcześniej nie pomyślałem.
    > Właśnie mam mieć piec na paliwo stałe.
    Ja też czasem zastanawiam się nad blachodachówką i jej trwałoscią- w
    sytuacji korzystania z paliwa płynnego(olej opalowy) i sporych wyziewów
    dwutlenku siarki... Powstajacy obłok pary zasiarczonej systematycznie
    oddziaływuje na blachę .Na razie(17 rok) korzystam z cieńkiej jak papier
    blachy aluminiowej.Ale muszę wybrać nowe dlugotrwale pokrycie. Czy Ktoś
    przerabiał już w dluższej praktyce taki dylemat ??
    Pozdawiam Marex