    From: MS <a...@x...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Meble secesyjne - identyfikacja
    Date: Wed, 14 Dec 2011 15:59:55 +0100

    W dniu 2011-12-13 22:07, Marek P. pisze:
> [...]
    jpg/ jest

    > Skoro nie poznajesz czy biurko jest z jakiej? epoki to dlaczego akurat
    > chcesz mie? secesyjne a nie p?nie rokokoko czy co? innego?
    > Podoba Ci si? to bierz. Ni epodoba to fakt secesyjno?ci tego biurka nic ni
    > epowinien zmieni?. Chyba, ze chcesz by? trendi :) w?r?d znajomych i obawiasz
    > si?, z? kt?ry? jednak bedzie si? zna?.

    Hm.. jak pisałem post to wydawało mi sie, że pisze jasno. No to jeszcze
    raz: moim celem jest mieć jakies biurko stylowe NA PRZYKŁAD secesyjne.
    To znaczy, że nie zawziałem sie na secesje moze byc inny styl. Ze
    wzgledu na niski budzet chce kupic do renowacji (ale nie kapitalnej).
    Wolałbym oryginał ale i tak wymiary sa tu najwazniejsze bo w hangarze
    nie mieszkam :)

    pozdrawiam
    Marek