  • Data: 2011-11-08 16:15:04
    Temat: Re: Miałem to wczoraj w ręce.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 16:24, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

    > Nie, również nie jestem takim kretynem by kłaść 30 cm waty.
    > Po prostu nie lubię idiotów, którzy oceniają nieznanych sobie ludzi, za działania w
    nieznanych sobie okolicznościach.
    > Faktem jest że szukam materiału na ocieplenie stropu i prawie na pewno nie będzie
    to wata. Wata jest o tyle kiepskim rozwiązaniem że z czasem się zbija i traci swoje
    właściwości, szczególnie jak leży płasko.

    Masz racje - pamietam kiedys moja mama zawsze przystrajala w swieta
    galazki choinki wata i po paru tygodniach ona nigdy nie byla juz taka
    ladna, biala i puszysta. Dobrze jednak zrobilem ze ocieplilem dach
    WEŁNĄ mineralna.

    Poki co jestes idealnym targetem marketingowym tamtego producenta,
    gratulacje :)
    pozdr.

    --
    Adam