  • Data: 2010-11-04 15:23:41
    Temat: Re: Moc grzejników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > przy kominku. Rozmiar 600x1800 sprawdza się świetnie (pow. niespełna 23 m2).
    > Jak kominkiem nagrzeję, to kaloryfer jest wyłączony.

    Ja w bloku (nowe budownictwo) (suporeks + styropian (nie wiem ile ale
    zapewne nie mniej niż 10cm) w salonie 25m2 (kwadrat) , mam grzejnik
    50x1200. Spokojnie daje radę aby ogrzać pomieszczenie.

    Dlatego moje zdziwienie polega na tym że mimo że obecnie budowane domy
    są coraz cieplejsze stosuje się normy z lat 80 ?