  • Data: 2010-11-07 19:29:18
    Temat: Re: Moc grzejników
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-11-2010 o 17:57:47 /// Kaszpir /// <b...@a...pl> napisał(a):

    > Na stronie producenta zajmujacego się podłogówką jest kalulator
    > podłogówki , który robi wyliczenia. Mi wyliczył że w przypadku paneli
    > rury powinny być co 10cm a w przypadku gresu co 25cm ...
    Coś za duża różnica, mi w salonie jak pamiętam pod gres wychodziło 25 a
    pod panele 20cm,
    10 to wg mnie za gęsto ale mogę sie mylić bo jak mała powierzchnia grzania
    to tak może być, tylko obawiam się że możesz przekroczyć max temp podłogi.
    Spróbuj to sprawdzić w CO, ale wpierw policz zapotrzebowanie na ciepło
    dla swojej strefy klimatycznej w OZC, dodaj po 10-15% start na pokój
    i przelicz podłogówkę w CO, tam jest opcja zgrubnego projektowania
    podłogówki
    wtedy nie trzeba rysować całej instalacji, aby zweryfikować ten kalulator
    wg którego liczyłeś.

    --
    Pozdr
    JanuszK