eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoc solara - Budyn, Tarnus, grzanie podlogowka i stala slonecznaRe: Moc solara - Budyn, Tarnus, grzanie podlogowka i stala sloneczna
  • Data: 2011-04-05 18:23:53
    Temat: Re: Moc solara - Budyn, Tarnus, grzanie podlogowka i stala sloneczna
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:inflge$bt8$1@news.onet.pl...

    > Nie warto. Obrobka wyjdzie pewnie drozej jak te pare metrow blachy.

    porównując do najtańszego pokrycia to moze i tak - ale przeciez reszta domu moze być
    czyms lepszym/drozszym pokryta. No i w koncu ilez obróbki bedą kosztować - pewnie
    tyle co w normalnym dachu.

    > Sa specjalne solarne przykrywy do basenow. No wiem, nie so do kombinowania.
    > :-)

    nie kazdy mieszka na działce z długiem hipotecznym powstałą z ziemi rolniczej na
    której najwiekszą rośliną jest 3letnia tuja ;-))) U mnie drzewa są duze - nawet z
    historią: po jednym orzechu w czasie wojny czołg przejechał i krzywo rosnie od
    tamtego czasu :) Basen od bezposredniego słonca sie nie nagrzeje....

    b.