  • Data: 2013-02-15 10:37:39
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tylko chciałbym nieśmiało zauwazyć, że ilość energii zużywana podczas
    pisania na grupę pl.soc.budowanie przekracza ewentualne oszczędności z
    tytułu włączania/wyłączania pompy CO itd.
    Dodam też ,że w ramach oszczędności :
    -mozna ograniczyć liczbę okien w domu lub wcale z nich zrezygnować,
    -przenieść się do ziemianki (bardzo korzystne energetycznie)
    -wprowadzić reżim zużywania wody (mycie raz na miesiąc, zęby dwa razy w
    tygodniu)
    -wychodzimy drzwiami raz dziennie i tylko wtedy jeśli wieje "od się",
    -sikamy na zawietrzną (oszczędność na praniu)
    -śmieci wyrzucamy do lasu albo wcale (bo może się coś przyda)
    -potrzeby grube załatwiamy w pracy

    -likwidujemy telewizor (ogromny zysk energetyczny, zysk na czasie i
    likwidacja start na umyśle, brak konieczności ogladania Ukochanych
    Przywódców w FullHD)
    -likwidujemy komputer z tych samych powodów co powyżej dzieki czemu
    odkrywamy ,że doba ma 24 godziny ,a my mamy mnóstwo czasu,
    itd.

    "śniadanie se zjadam na kolację to mam godzinę do przodu"