    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    <s...@f...lasek.waw.pl> <1smmby2btkyob$.dlg@myjk.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qhmpe4$6g3$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qhoncj$p1q$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qhpb4b$uot$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qhr9rm$hqi$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@g...com>
    <5d440a3d$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@g...com>
    Date: Fri, 2 Aug 2019 23:56:56 +0200

    Lisciasty napisał:

    > Kurde no jak to co robić. Zgłaszać mikroinstalację i pakować w prosumenta!
    > Nie jest powiedziane, że trzeba latem produkować a zimą zżerać zapasy.
    > Można odwrotnie, choć wydaje się to na pozór dziwne :]

    A ten "prosument" to nie jest jakoś ograniczony do produkcji odnawialnej,
    czystej, ekologicznej? Można sobie postawić w domu, dajmy na to, prosumencki
    turbozespół węglowo-parowy? Zupełnie nie jestem w temacie na bieżąco.

    Jarek

    --
    Kłócił się żbik z dzikiem całe przedpołudnie,
    czy się mówi 'motocykiel' czy 'motocykl' również,