    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 5 Aug 2019 16:58:58 -0700 (PDT)
    <v...@m...org>
    <9...@g...com>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co Budyn. Kazdy moze sie mylic. I nie widze powodu zeby np nasmiewac sie z
    kogos kto sie myli co do przyszlosci, oczywiscie pod warunkiem ze potrafi logicznie
    uzasadnic swoja teze. Glosowalem na pis bo uwierzylem im ze zrealizuja 1 ( slownie:
    jeden) punkt wspolny jaki z nimi mialem. Nie jest to tajemnica ze bylo to
    zablokowanie masowego naplywu imigrantow z Afryki. Z perspektywy czasu widze ze duza
    ilosc imigrantow islamistow na bank przeszkadzal by innym imigrantom. UE miala nam za
    nie wpuszczanie afrykanow i arabow parasol w dupie otwierac. A nic poza pogadaniem
    sie nie stalo. W miedzyczasie powstala ustawa 447. Niby amerykanska ale bardzo nas
    dotyczaca. Pojawila sie informacja ze dzisiejsza wschodnia Polska i Zachodnia
    Ukraina to zapasowy Izrael dany Zydom od ich boga. Kilka dni temu sejm glosami pisu
    odrzucil projekt prostej ustawy blokujacej mozliwosc wyplaty odszkodowan zwiazanych z
    447. W rozwazaniach co bedzie po jesiennych wyborach rozwazac nalezy najgorsze
    scenariusze. Przed poprzednimi wyborami dla mnie najgorszym scenariuszem byla
    imigracja z Afryki. Po tych co beda najgorszym scenariuszem moze byc imigracja z
    Izraela i ogromne odszkodowania dla izraelskiego przedsiebiorstwa holokaust. Chwilowo
    ludzie tresowani sa kasa jaka dostaja. Uwazam ze nikt z wyjatkiem pisu nie jest w
    stanie zrobic Polakow w chuja w kwestii zydowskiej. Jesli wygrala by wybory czerwona
    banda jelopozycja i inne popaprance to jakich argumentow mogli by uzyc ze przyjecie
    paru ( to ze milionow nie powiedza) Zydow. A pis ze to starsi bracia a wierze, ze ten
    sam bog, ze juz byli tysiac lat i bylo ok. Przy odpowiedniej ilosci kasy zapakowanej
    w Polakow to sie moze udac. Ale zeby sie udalo pis musi miec mozliwosc robienia zmian
    w konstytucji. Ty piszesz ze jakis ruch lgbt nie zaszkodzi pisowi. Ja uwazam ze
    wszystko co robi opozycja ma na celu jak najwyzsza wygrana pisu. Troche jakis malo
    znaczacych wpadek pisu opozycja musi powyciagnac z kapelusza bo inaczej ludzie mogli
    by nabrac podejrzen ze sa w chuja robieni. O ile przed poprzednimi wyborami bylem
    pewny ze bede glosowal na pis to dzisiaj taki pewny nie jestem. Jesli sie nic nie
    zmieni bede glosowal na PO. Nie dlatego ze kocham ich miloscia wielka i czysta i
    wierze im bezgranicznie. A dlatego zeby probowac zrobic zeby pis nie mial wiekszosci
    konstytucyjnej. Oni bezemnie i tak wygraja. Ale moze nie tak wysoko.