    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Aug 2019 01:54:38 -0700 (PDT)
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 10:22:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 5 Aug 2019 15:12:21 -0700 (PDT), Budyń

    > Mnie to mierzi, niezależnie czy lata marszałek (pytanie tylko po co i gdzie
    > akurat marszałkowi się tak śpieszy) czy premier (choć premier niejako
    > jednak więcej ma do działania . Pomijam prezydenta, bo to jakby oczywiste,
    > zupełnie inny segment. Niemniej tusku latał rejsowymi

    latanie tuska rejsowymi i przez cale dziesieciolecia brak zakupu rządowego samolotu
    "bo co ludzie pomyślą" to żenada. Nie chodzi o państwo tak tanie ze furmankami
    jezdzą, a państwo sprawne.

    > Tu masz pelny wykaz wysokich lotów marszałka:
    > http://www.sejm.gov.pl/media8.nsf/files/ZJEI-BERREL/
    %24File/Wykaz_krajowych_podr%C3%B3%C5%BCy_s%C5%82u%C
    5%BCbowych_drog%C4%85_powietrzn%C4%85_Marsza%C5%82ka
    _Sejmu_VIII_kadencja.pdf

    niezbyt mnie to interesuje - interesuje mnie obserwacja: jesli pojawia sie problem
    pis jakos tam reaguje, za platformy zawsze szło w zaparte np gawlowski z zarzutami
    nadal z poparciem partii.

    > Będę wyciągać takowe na bieżąco z prośbą o komentarz (w historii nie chce
    > mi się grzebać, bo po co się dwa razy denerwować, ale na szybko to możesz
    > skomentować drogę co sobie poprzedni premier wybudował do domu,

    bez specjalnego komentarza - jesli gmina wyremonuje drogę to źle bo publiczne
    pieniądze pod prywatną osobe. Jesli nie wyremontuje to wstyd na caly swiat ze premier
    40milonowego narodu ma dziurawą droge do domu. Jak sie nie obrócisz d... z tyłu.
    Jak dla mnie wierchuszka rządowa powinna miec zapewnione bardzo dobre warunki pracy
    tylko i wyłącznie po to by jak najlepiej służyć krajowi. Dziadowaniu w imie PR mówie
    nie. Zeby nas reprezentowal i decydowal o miliardach przemęczony urządnik? Co to to
    nie. Jak zmieni sie wladza powiem to samo - mam tylko nadzieje ze urzędnik wciąż
    bedzie pełnil służbę a nie budowal wlasne królestwo.

    > notoryczne wypadki i kolizje rządzących z prezydentem na czele).

    no i co rządzący mają do wypadków? Mają jeździć wolniej?

    > jak wszystkie twoje komentarze mają się kończyć jak do tej pory (czyli nie
    > ma problemu że łamią PRAWO, bo to w imię jakiejś wyższej idei) to chyba to
    > kompletne marnowanie czasu.

    na razie łamania prawa to nie ma wiele, z tego co pamietam to niepublikowanie i teraz
    ten wyrok w sprawie krs.

    > To nie jest politycznie niezręczne -- to jest łamanie prawomocnego wyroku
    > sądu przez SEJM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ! Ale ty problemu oczywiście nie
    > widzisz bo jest wyższa idea...

    ale jesli mamy rozmawiac to nie przeinaczaj moich słów - niezręcznoscia okreslilem co
    innego niz ignorowanie wyroku.

    > Wiesz, było już paru takich co tak
    > twierdzili i to się zawsze źle, dla zwykłych ludzi, kończyło.

    wiem, w normalnym kraju to bym cie poparł - ale my nie jestesmy w normalnym, wolnym
    kraju -z trudem wychodzimy z sowickiej okupacji, gdzie teraz przedstawiciele okupanta
    przeniesli sie na strone europejską i nadal blokują naprawę postokrągłostołowego
    państwa.
    Ale chyba zauważyłeś ze nawet opozycji to nie mamy normalnej?

    > Z mojego punktu widzenia pis spierdolił sądownictwo jeszcze bardziej choć
    > miał je naprawić.

    dzieki towarzyszom z totalen i blokadzie ze strony UE. Pis musial stanąć w rozkroku,
    nieodwolani sedziewie blokują go jak mogą i jest kupa.

    > No, bo praktycznie ten sam sort co głosuje za kiełbasą. Też mu się podoba
    > pacyfikowanie ludzi za to że są inni choć ŻADNA W TYM ICH WINA -- tak ich
    > bogu stworzył.

    nikt nikogo nie pacyfikuje - byl taki dowcip gdy kompozytor rosyjski pyta swojego
    amerykanskiego kolege, u mnie w orkiestrze jest 50% zydów, a u ciebie? A amerykanin
    odpowiada: nie wiem.
    Zamiast żydów podstawa sobie lgbt. Na tym polega wolnosc ze lgbt zylo sobie
    absolutnie swobodnie, nikt niekogo nie szykanowal, z pravy nie wyrzucał. Bo wyobraz
    sobie - u nas panuje tolerancja.
    Natomiast stronie lgbt nie zależy na tolerancji tyko na czyms wiecej: ta mniejszosc
    chce kręcić wiekszoscią, a dokladniej: rozpieprzyc zasady życia spolecznego. I
    wielokrotnie prowokowala szyderą z religii, jakimis cipkomaryjkami, w koncu
    sprowokowali jakis mniej rozgarnietych onr-owców, którzy nie wiedzą ze cały ten dym
    jest po to by w swiat mogło pójść "w polse bija lgbt"

    Tymczasem nietolerancyjni od lat ich marginalizują, wyzywają
    > od zboczeńców,

    to są kwestie definicyjne - wyzywają czy okreslają. Naprawde sie spodziewasz ze
    natura stworzyła 52 płcie?

    > chcą leczyć,

    to jest ciekawe - mozna pójść na terapie hetero--?homo, ale w druga stronę to jest
    opresja

    b.