    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <1gfu57ob6q28z$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    Date: Tue, 6 Aug 2019 18:18:00 +0200

    Tue, 6 Aug 2019 08:27:36 -0700 (PDT), Budyń

    > porównuję opcje przez wrzuceniem głosu do urny

    Jeszcze niedawno się zarzekałeś, że tego nie robisz...

    > owszem, są. Premier nie przestaje byc premierem po 15ej, pracuje zapewne
    > wiecej niz 8h na dobę, trzeba mu zapewnic warunki by to robił
    > maksymalnie wydajnie.

    I robi się to budując prywatną drogę do domu i taranując ludzi po drodze
    narażając tego premiera na uszczerbek na zdrowiu? Ja nie wiem skąd ty te
    swoje kanony wyciągasz. Śmierdzi mi tu mózgopraniem z dorzeczy.pl bo sobie
    przysiałem i widze powtarzasz słowo w słowo za nimi.

    > przy urnie zobaczysz jak naród ocenia te robotę

    Zobaczę że głosy zostały kupione kiełbachą. Więc nic nowego.

    > urzędnicy panstwowi zgodnie z twoim modelem jezdzą nedznymi samochodami,
    > latają nedznymi samolotami i zarabiają nedzne pieniądze. Bo kada poprawa
    > warunków skutkuje atakiem.

    Przypomnę tylko nieśmiało, że to pis krzyczał najbardziej jak takie
    sytuacje były jak był w opozycji, krzyczał też że się z takim postępowaniem
    rozprawi jak dojdzie do władzy. To się rozprawił...

    > Zatem problem od zawsze był rozwiązywany tak
    > ze urzędnik oprócz nedznej pensji byl czlonkiem jakis rad nadzorczych
    > itp dostawal nagrody itd byleb nie dziadowal - mówie - od zawsze bo taki
    > model zarabiania to nie pis wymyslił. To jest oczywiscie chore,

    Skala! Sprawdź skalę do jasnej cholery! Ale nie zrobisz tego, bo już
    ustaliliśmy wcześniej wielokrotnie, że to cię nie interesuje.

    > ale kady kto by zaproponowal zwiekszenie kwot pensji
    > zostanie zaatakowany przez tobie podobnych.

    Tak, pójdę ze scyzorykiem!

    > to nie było złamanie prawa

    Było -- nie da się uniewinnić niewinnej osoby.
    Nawet z definicji to jest jakiś kompletny absurd.

    > zlamaniem litery prawa. A poniewaz trwa napier... kasty z rządem

    Jakiej znowu kasty, pytam po raz enty. Tej "kasty" co oddała im władzę?
    Skoro jest/była jakaś kasta co trzymała władzę, to jakim cudem tę władzę
    oddali i w jakim celu?

    > niezbyt mnie to rusza. Naprawde nie prawo samo
    > w sobie jest gwarantem wolnosci itp.

    Jest częścią tej wolności. Jeśli najwyższe organy w państwie to prawo łamią
    to gwarancji wolności nie ma już żadnych.

    > Prawo za hitlera bylo przestrzegane.

    Powiedz to Żydom, Polakom i innym, co poszli z dymem.

    > tak na oko -zachód przed rewolucją 1968 roku? Może...

    Czyli jednak tylko my jesteśmy normalni, a pisałeś że nie jesteśmy. Mógłbyś
    się w końcu zdecydować.

    > nie rozumiem o czym mówisz,

    O tym to jest wiadomo od dawna. :P

    > kto oddał władze?

    Kasta. Szara sieć. Lewaki. Świnie oderwane od koryta i kwiczące teraz. Ci
    co pisowi dęli w oczy od zawsze, a teraz jeszcze zaczęli kłody pod nogi
    rzucać.

    > uprzejmie prosze o przykłady tej pacyfikacji oraz wskazanie bardziej istotnych
    rzeczy

    Przecież wypisuje o tych rzeczach od paru dni. Jedyne co robisz, to
    twierdzisz że to nieistotne. Rozdawanie pieniędzy nieistotne, rozpieprzanie
    trójpodziału władzy nieistotne, itd.

    > zaczynamy do czegos dochodzic -ja jestem nietolerancyjny bo mam swoje
    > zdanie i je wyrażam. Tak własnie dziala lewacka politpoprawnosc, wolno
    > wypowiadac tylko opinie lewackie.

    Nie tylko wyrażasz swoje zdanie, ale także oczekujesz od rządu żeby się
    rozprawił z tymi którzy cię kłują w oczy. Czy uważasz, że na ostatniej
    manifestacji nie wystąpiła próba pacyfikacji przez osoby zbieżne z twoimi
    poglądami, nie było bicia manifestujących, palenia flag itd.?

    > no ale przeciez tak było. Miesiecznice były spokojne przez lata dopóki
    > ich nie atakowali różni tam aktywisci powiązani z opozycją po wyborach w
    > 2015. Nie chodzi o logikę, chodzi o fakty.

    Właśnie hodzi o logikę i wyjaśnij jakoś logicznie dlaczego za lewaków ich
    nie tępili a zaczęli dopiero jak tamci doszli do władzy choć wiadomo było
    że są na przegranej pozycji.

    > aha, czyli istnieją 52 płcie :) Troche brniesz w absurdy.

    Przecież to ty napisałeś.

    > ty sobie ustaliłeś. Ja sie mogę zgodzic ze jesli ktos ma genetyczne
    > uwarunkowanie homo to jest to jakis fakt. Ale uwarunkowania kulturowe
    > które inne osoby w to wpędzają też są - tę grupę można leczyć.
    > "Przyczyniły się do tego traumatyczne przeżycia z dzieciństwa (śmierć
    > matki) oraz młody wiek. - Wcześnie odczuwałem zamieszanie co do tego,
    > kim jestem i jak się czuję wobec innych. Moje pomieszanie co do
    > "pragnienia" i fakt, że zauważałem, iż jestem "atrakcyjny" dla gejów
    > spowodowało, że zaliczyłem sam siebie do kategorii "gejów" w wieku 14
    > lat"

    Zapomniałeś docytować, że to jezus go w tym oświecił (nie ma to jak wpaść z
    deszczu pod rynnę), nie medycyna.

    --
    Pozdor
    Myjk