  • Data: 2019-08-07 12:39:11
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 6 Aug 2019 10:46:21 -0700 (PDT), Budyń

    > mamy problem z wzajemnym zrozumieniem sie - kastą nazywałem wyłącznie
    > srodowiska sędziowskie nie zaś całą opozycję.

    Wcześniej pisałeś o kastrowaniu gazet prawackich, nie dopuszczaniu tvtrwam
    na multiplex co się miało przyczyniać do marginalizacji ówczesnej opozycji
    itd.

    > co do oddawania władzy - poprzednicy nie oddali władzy
    > (jakos tam na ochotnika) a zostali jej pozbawieni.

    W jaki sposób skoro ponoć poprzednia władza pacyfikowała opozycję,
    manipulowała (także wyborami), kosiła gazety prawackie itd. a oni wbrew
    temu wszystkiemu wygrali te wybory? Czary jakieś normalnie...

    > mamy poważny syndrom postkolonialny gdzie kiedys decydowala moskwa a teraz
    bruksela.

    Z tego co pamietam pisowcy mieli nas właśnie wyrwać z tego piekilenego
    uścisku, poczynając od postawienia się rosji i sprowadzenia wraku tutki do
    kraju w trymigi (wtedy zarzucajac rządzącym kumoterstwo z rosjanami i
    uległość) i zniszczyć UE. Do tego m.in. obniżenia kosztów paliwa (latając z
    pomalowanym kanistrem po sejmie udowadniajac ile to rzunt kradnie w
    podatkach od paliwa). I co? I GUCIO. Wraku nie ma, na paliwie rąbią tyle
    samo albo i więcej niż poprzednicy, posadzili tyłki w UE i siedzą śmiejąc
    się swoim wyborcom w twarz. Ale kiełbaska poszła, populistyczne gadki też
    zrobiły swoje i jest git.

    > ależ istotne - i bardzo pozytywne.

    Ale tyko dla ciebie, bo rezultat tego programu demograficznego jest ZEROWY.
    Nie ma większego przyrostu, poza typową falą wygenerowaną za PRLu.

    > istotne, ale to "sedziowska kasta" jest przyczyną - jednoznacznie
    > ustawila sie po jednej stronie politycznego sporu a tego im robi nie
    > wolno.

    Chyba jednak nie istotne, skoro znajdujesz wytłumaczenia na łamanie tego
    prawa w znacznie większym sropniu niż poprzednicy tłumacząc to wyższą ideą.
    Poza tym wnisokujesz o tym na podsatwie wyroków zapadających na niekorzyść
    obecnej opozycji? Bo jakby nie było to znowu ci logika szwankuje.

    > było bicie i przemoc -jednoznacznie to potępiam.
    > Palenie flag mi nie
    > przeszkadza, ot koloryt przedstawiania swych racji.

    Ale jak spalić krzyż z drewnianych badyli, albo flagę papieską to już
    zaboli -- czy może nie?

    > zmasowane wysiłki opozycji zaczely sie oczywiscie po wyborach, jakies
    > tam kod-y, obywatele rp, czy okupacja sejmu. Zmienił sie polityczny
    > klimat, zaczely sie cyrki.

    Jednocześnie twierdzisz że jest klika, świnie kneblowały opozycję itd. to
    pytam ponownie jakim cudem ta opozycja wbrew sądom, świniom rządzącym,
    lewakom z bruseli (ponoć ich tyle że aż epidemia) wygrała wybory?

    > no pytam czy uznajesz 52płcie,
    > a ty piszesz "fakty jakie są takie są".
    > No to ile tych orientacji "normalnych" jest tak po twojemu?

    Po pierwsze to nie pytałeś tylko stwierdzałeś "fakt". Po drugie po raz
    kolejny sprowadzasz temat do absurdu żeby tylko uciec od tematu wiodącego,
    który zresztą sam przywołałeś.

    > Zakładam ze np. orientacja pedofilska jest równiez
    > w twoich oczach nienormalna.

    Pedofilia jest prawnie (dla mnie także moralnie) uznana za nienormalną,
    homo nie jest prawnie nienormalna (dla niektórych moralnie jest). Z czym
    chcesz tutaj dyskutować?

    > Jezus to temat na inny mega wątek.

    Ale przecież to ty temat gościa przywołałeś jako mega argument za tym że
    można homo leczyć. Tymczasem gosć przesiadł się z jednej ideologi na drugą
    -- tylko skrzętnie to pominąłeś. Masz tu kontrę dla swojego "argumentu" z
    tego samego źródła:

    https://natemat.pl/65413,przez-lata-leczyli-homoseks
    ualistow-teraz-przepraszaja-i-koncza-dzialalnosc

    > Ale On jest najpierw, wszystko inne jest na dalszym planie.

    Najpierw mi go pokaż, to wszystko inne pójdzie na dalszy plan.

    > aha, dorzeczy rzeczywiscie uwazam za niezle pismo.

    Trudno żebyś uważał inaczej, skoro kopiujesz ich jak leci.

    > Na razie chyba skonczylismy, jak masz cos nastepnego to wal, bo w kółko to samo to
    nudy :)

    To napisz może coś ciekawego o deformie edukacji, powrocie do chorego
    PRLowskiego systemu nauki i związanych z tym konsekwencji.

    --
    Pozdor
    Myjk