eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoje jest lepsze - czyli dylemat którą firmę wybrać (grzejniki)Re: Moje jest lepsze - czyli dylemat którą firmę wybrać (grzejniki)
  • Data: 2009-07-03 07:25:49
    Temat: Re: Moje jest lepsze - czyli dylemat którą firmę wybrać (grzejniki)
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale w czym ma się ta lepszość wyrażać? Jeżeli nie szukasz jakichś cudów o
    dizajnerksim wyglądzie to patrz na udzielaną gwarancję, jej warunki i cenę.
    Jeżeli chodzi o grzejniki to się specjalnie od siebie nie różnią pomijając
    systemy mocowań, które IMHO i tak kiedyś były lepsze (wieszaki z zamkami
    trzymające grzenik za dolną i górną krawędź) od obecnie stosowanych
    wieszaków wykonanych z kątownika.
    I tak dziwi mnie że nie produkuje się grzejników (np typu 22) o kanałach
    konwekcyjnych i przestrzeni między płytami rozszerzajacych się ku górze co
    dość istotnie poprawiłony ich sprawność i wydajność
    Ja wielu klientom zamonowałem grzejniki Henrad i Koral i jest OK.
    U siebie od 10 lat mam Kermi, Korad i DeLonghi i też jest OK.
    --
    Jackare