eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoje przeboje z klientemRe: Moje przeboje z klientem
  • Data: 2010-05-30 20:15:08
    Temat: Re: Moje przeboje z klientem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    adi wrote:
    >> Jak jedziesz do mechnika wymienic sprzeglo i umawiasz się na 500zł a
    >> on po wyjęciu skrzyni biegów kończy robotę i nie chce robic dalej to
    >> co- płacisz mu 250zł za demontaż?
    >>
    >
    >
    > czytałeś dobrze co napisał czy tak poprostu sobie bzdury wypisujesz?
    > jak ma dokończyć jak gość materiału od miesięcy nie kupuje, wiem
    > twoim tokiem rozumowania powinien mu owe materiały zasponsorować

    zażądać całej kwoty kontraktu + opłata za postojowe

    Klient nie może sobie dowolnie przeciągnąć terminu zakończenia prac, jeśli
    nie może sie zdecydować powinna być ustalona kwota postojowego, płatnego za
    każdy dzień gdy wykonawca nie może wykonywać zlecenia z winy zleceniodawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1