eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoje przeboje z klientemRe: Moje przeboje z klientem
  • Data: 2010-05-30 20:16:53
    Temat: Re: Moje przeboje z klientem
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:htuero$pe9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    >> Moim zdaniem nalezy mi się za to kasa,
    >
    > Dyskusyjne. Z powodu niedokończenia prac klient może ponieśc straty
    > materialne, moralne etc.

    Chwila, chwila patrzysz tylko i wyłącznie z pozycji klienta, ale weź pod
    uwagę, że nieterminowość odbija się bardziej na wykonawcy.
    Pracownicy nie pójdą sobie do domu, bo akurat nie ma pracy i nie będzie
    pieniędzy. Oni muszą dostać swoje wypłaty.

    W tym przypadku to klient od samego poczatku zawalał kolejne terminy i
    ciągłość robót powodując straty wykonawcy.
    Gdybyś poprowadził swoją firmę to zrozumiałbyś jak to wygląda.
    Klienci mają w du.... wykonawców. Jak do wykonania robót to zawsze jeden
    tekst, że "wczoraj to już jest za późno". Później klient się zastanawia,
    dziesięć razy zmienia koncepcję, a to znów przestój, bo klient czeka na
    transze itd.
    Gdyby w tym kraju były normalne relacje klient-wykonawca to za każdy dzień
    opóźnienia z winy klienta płacił by on ustaloną stawkę dniókową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1