    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moje schody
    Date: Thu, 25 Nov 2010 23:36:50 -0800 (PST)

    On 25 Lis, 23:14, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:
    > Ju prawie sko czy em moje schody, wi c chcia bym si nimi pochwali . Swego
    > czasu by a tu dyskusja o tanim wyko czeniu schod w, mo e komu co to
    > podpowie.http://zapodaj.net/d4827616012d.jpg.htmlhtt
    p://zapodaj.net/5c789234c02a.jpg.htmlhttp://zapodaj.
    net/1f21ecc3265d.jpg.html

> [...]
    > betonowaniu pomaga mi tata i szwagier. Stopnice, stopki tralek, belki na
    > balustrad i s upy zam wi em u stolarza. Z poci ciem "na oko" i
    > polakierowaniem kosztowa y jakie 5 tys. z .
    > Beton, stal, p ytki, listwy alu do cokolika, fugi, klej, piana, ko ki do
    > trep w, karnisze i inne pierdo y, kosztowa y ok 2 tys. z . Zaj o mi to
    > jakie 4 tygodnie, z czego 2 tygodnie szalowanie. Betonowanie i zbrojenie w
    > sumie 1 dzie , monta stopnic 1 dzie , balustrada 1 dzie , cokoliki i
    > podstopnice - jakie 5-7 dni.
    > No i na koniec skoffy tango, tu pomaga 4 letni syn :)

    No i fajnie. Twale wykonane za przyzwoite pieniadze bo taki jest
    przeciez cel. Moim zdaniem dobry pomysl i wykonanie. Osobiscie jednak
    na stopnie nie preferuje drewna ale to jest juz moje osobiste zdanie.
    Niech sie teraz spalaja ze wstydu ci ktorzy dali za drewniane schody
    10 kPLN.