  • Data: 2009-01-20 13:48:05
    Temat: Re: Montaż halogenów
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gl2n66$plp$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > O tuz to, amen

    Głównie to będzie dziura w paroizolacji, będzie cińsza warstwa wełny i
    będzie przewiewać tymi miejscami. Nikt tego przyzwoicie nie wykona.
    Zrobiądziury, rozryją wełnę, podeprą ją, szkoda gadać. Robienie lamp w
    suficie podwieszanym i skosach wymaga wyjątkowego rozsądku. Juak już zrobisz
    to poczekaj do wiatru w mroźny dzień i się wykąp. Zobaczysz kółka wody
    dookoła lamp.