  • Data: 2009-03-26 21:32:18
    Temat: Re: Montaż puszek elektrycznych
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bn" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Czy puszki macie całkowicie zatynkowane (co jest najprostrzym
    > rozwiązaniem)
    > czy tylko lekko zatarte (co tworzy problem ile mają wystawać przed
    > tynkowaniem)? Kto mocuje puszki elektryk czy tunkarz?

    W idealnym przypadku, tynkarz montuje listwy, później wraca elektryk i
    licuje do nich puszki.
    Ale który tynkarz dziś używa listew, i który elektryk wróci na budowę tylko
    po to by zamontować puszki? :)
    Ja montowałem sam, wg wytycznych tynkarzy. Może ze 2 puszki wystają, kilka
    jest przykrytych, reszta zlicowana. Jakoś się tym wcale nie przejuję :)

    --
    Bartek