    Date: Tue, 15 Feb 2022 16:36:46 +0100
    Subject: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 14.02.2022 o 21:48, maniek4 pisze:

    > Czy Ty przypadkiem nie próbujesz umieścić mnie w jakimś miejscu tego
    > gównianego problemu?

    Ale Ty sam się umieściłeś w tym szambie, wypowiadając się w sposób
    moralistyczny i chełpliwy. Tyle, że swoje wypowiedzi skierowałeś nie
    tam, gdzie trzeba.

    Zauważ, że Runt nikogo tu nie zaczepia, ani nie obraża poza zenisiem, a
    robi to tylko w odwecie dlatego, że psychopata zenuś się do niego
    przyczepił i nie wie kiedy skończyć.

    Co najgorsze kilku jełopów na tej grupie wtóruje zenusiowi i mają z tego
    ubaw, a później pretensje, bo zenuś i tak wszystkim dojebie - nawet tym,
    którzy staną w jego obronie. Z resztą już tego doświadczyłeś.

    > Nie widzę kto tu zawinił i nie interesuje mnie to. By to wiedzieć kto
    > zawinił musiałbym poświecić temu czas, wyrobić sobie pogląd i zająć
    > stanowisko. Ale sorry. Poświęcanie na to czasu to kpina z ludzkiego
    > intelektu. Zajrzałem tu i widzę co widzę. Napisałem jak to wygląda by
    > może skłonić np. Ciebie do refleksji. A Ty odbierasz mi do tego prawo
    > i przyklejasz łatkę uczestnika konfliktu?

    Skoro nie chce Ci się dociec "kto?", "co?" i "dlaczego?" to po prostu
    się nie wypowiadaj i nie wtrącaj. Olej ich obydwu. Nie zachowuj się jak
    kilku przygłupów z tej grupy, którzy tylko eskalują awantury.

    Nie poznaję Cię, bo przed kilkoma laty często z sobą dyskutowaliśmy i
    byłeś gość na poziomie, a tu jakby ktoś Cię podmienił, abo się podszył
    pod Twoje konto.

    Puk, puk, Maniuś, czy to Ty?

    > To tak jakby dwóch meneli srało co dzień w twojej klatce schodowej i
    > jarało szlugi. Na zakończenie dnia napieprzali się po ryjach a Ty nic
    > byś z tym nie robił, bo jak sprzedasz jednemu i drugiemu kopa w dupę
    > by tego więcej nie robili to będzie znaczyło że opowiedziałeś się po
    > którejś ze stron.

    Tylko, że Twoja reakcja jest taka: bandyta napadł na niewinnego
    człowieka, który zaczął się bronić, a Ty zamiast dojebać bandycie to
    lejesz tego napadniętego.

    Póki będziesz stawał w tej awanturze przeciwko tymi, którzy się bronią
    przed debilizmem zenusia, tak długo zenusiowi będzie się wydawało, że
    jest tutaj popierany.

    > Mało tego. Przyjdzie sąsiad i Ci powie, że jak Ty tak możesz kopać w
    > dupę zacnych meneli, bez wnikania który zawinił. Twoim zdaniem to jest
    > normalne? Nie coś takiego mi sugerujesz? Syf jaki robią ci oficjele na
    > tej grupie trzeba piętnować, bo to gówno rozleje się na wszystkie
    > dziedziny naszego życia. A powinno być inaczej. Wypierdalać przygłupy
    > z miejsca naszych dyskusji. Jak grupa się nazywa? Może mi przypomnisz?
    > Dlaczego to tolerujesz i odbierasz mi prawo krytykowania tego co
    > ewidentnie nie powinno mieć tu miejsca?
    >
    > Pozdro.. TK

    Niczego Ci nie odbieram tylko Ci tłumaczę abyś się opamiętał i nie tłukł
    na oślep.