  • Data: 2022-02-16 12:27:01
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz poznać moje personalia to spytaj żonę i córkę kto im dobrze robił.

    Waśnie pytałem twojej i stwierdziła, że to nie jest twoja córka tylko
    listonosza.

    Zapytałem dlaczego się puściła z listonoszem, a ona odpowiedziała, żeś
    jest facet bez jaj i ci nie staje, a poza tym nie chciała mieć
    popierdolonej tak jak ty córki. No wiesz, kwestia genetyki.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com