  • Data: 2018-08-29 22:47:57
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 21:42, Adam Sz. pisze:

    > Zwróć uwagę co się dzieje jak GM traci na chwilę zasięg. Np. jak wjeżdżasz
    > w tunel. Trójkąt jedzie "sam" bez informacji z GPSa (bo ten się w tunelu
    > zatrzymuje). Tu była taka sama sytuacja - na chwilę dostał informację, że
    > jest na bocznej trasie, zmienił trasę, potem dostał info że jednak jest
    > na S7 ale jeszcze nie zmienił trasy a już trójkąt przeskoczył. To jest
    > dokładnie zachowanie przy słabym GPSie.

    Rzecz w tym, ze nawet jadac dlugim tunelem pod Praga (przy okazji, super
    rozwiazanie. Trzeba by podpowiedziec Hani z Warszawy, ze lepiej w
    poprzek jak wzdluz) a nie tylko przez Alpy, gdzie nie ma drog i zjazdow
    po drodze, nawigacja spisywala sie bez zarzutu. Pokazywala dokladnie
    moment wyjazdu z tunelu a nie jest wcale krotki. No i dojezdzamy do
    Radomia i takie kwiatki.

    > Jak pisałem wcześniej - nie patrz na trójkąt bo on zmienia położenie dopiero
    > jak ma pewny zasięg GPS. Bez zasięgu lub jak jest słaby - potrafi sobie
    > jechać sam, czasem przeskakiwać.

    Przez kilkadziesiat kilometrow wytycza jakies boczne zjazdy,
    wyswietlajac sie na pasie S7?

    > Nie znam tej drogi i szczerze to nie wiem co mi pokazujesz, ja tam widzę
    > wytyczoną trasę S7.

    Do pewnego momentu jest wszystko w porzadku. Na nawigacje nie patrzysz,
    bo do domu jeszcze daleko i droga prosta. W pewnym momencie nawigacja
    krzyczy zjedz w prawo, pozniej w lewo i takie tam. Patrzysz na ekran, na
    boki. Nawigacja pokazuje dziwne cos, po bokach bariery i myslisz WTF?
    Robisz skrina i jedziesz dalej. Nawigacja znow gada jakies bzdury i tak
    dziesiec, pietnascie minut. Pozniej analizuje te skriny i nie wiem o co
    chodzi. Dojezdzasz do Radomia i wszystko gra dalej przez 200km, lacznie
    z Warszawa, gdzie zageszczenie drog jest dozo wieksze. Przypominam, ze
    rok temu bylo to samo. Moze pamietasz jak linkowalem dziwne nawrotki,
    jakby poczatki trasy w pewnym miejscu. To bylo przed Radomiem od strony
    Kielc.

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie - gdzie trzymasz telefon? Na pewno
    > gdzieś na dole. Nie ma w ogóle o czym dyskutować - to słaby GPS i
    > nic innego :)

    Telefon wisi na szybie. Dziwnym trafem trzy telefony pokazuja to samo na
    przestrzeni roku. W zeszlym roku ktos pisal, ze Honor ma Mediateca i cos
    tam cos tam z gps nie tego. Ale Z2 i XZ Premium ma Snapdragona, nie sa
    telefonami jak pisales rok temu z paczki chipsow, wiec nie wiem co im
    zarzucic?

    > Może jest tam jakaś jednostka wojskowa która zagłusza sygnały z GPS ;-)

    Moim zdaniem GM ma zle koordynanty. S7 w tym miejscu to wzglednie swieza
    trasa, budowana na bazie starej drogi. Cos poprzesuwali o kilka metrow,
    czego Google nie uwzglednil i tyle. Graficznie interpretuje pozycje
    dobrze, tylko trasa niezbyt dobrze skalibrowana.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.